вторник, 15 апреля 2014 г.

День третій



День третій

Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проектуа саме:


  1. навички, якими учні оволодіють під час дослідницького навчального проекту знадобляться в їм в майбутньому;
  2. дослідницькі проекти допомагають учням краще зрозуміти як пов'язане їх життя із тим, що вони вчать на уроках;
  3. ключові запитання зацікавлюють школярів, мотивують ближче познайомитися із проектом, демонструють міжпредметні зв'язки;
  4. тематичні запитання характеризують напрямки роботи над проектом;
  5. основна функція тематичних запитань полягає у тому, що вони уточнюють для учнів над якими теоретичними питаннями їм потрібно працювати в процесі дослідження.
Під час роботи з третім модулем мені довелося розглянути вимоги державних освітніх стандартів щодо вибраної мною теми проекту ("Площі фігур"), визначити етапи створення Портфоліо, розробити систему запитань та знайомитися із електронними таблицями різних програмних пакетів.

1 комментарий:

  1. Молодець!Нехай щастить у подальшій співпраці з учнями!

    ОтветитьУдалить