День четвертий
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
- познайомитися із Інтернет-сервісами для спільної роботи із документами;
- детально попрацювати над формами оцінювання та ознайомитися із новими інструментами для визначення навчальних досягнень учнів;
- удосконалила цілі та основні запитання дослідження відповідно до визначених в межах проекту критеріїв;
- створила презентацію основних ідей навчальної теми.
Виявляється дистанційних засобів для оцінювання розроблено дуже багато! Всі вони мають як особливості, так і недоліки. Це потрібно враховувати. Не кожна програмаможе слугувати універсальною формою для здійснення поточного контролю рівня знань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий