среда, 16 апреля 2014 г.

День четвертий


День четвертий

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проектіа саме:
  1. познайомитися із Інтернет-сервісами для спільної роботи із документами;
  2. детально попрацювати над формами оцінювання та ознайомитися із новими інструментами для визначення навчальних досягнень учнів;
  3. удосконалила цілі та основні запитання дослідження відповідно до визначених в межах проекту критеріїв;
  4. створила презентацію основних ідей навчальної теми.



Виявляється дистанційних засобів для оцінювання розроблено дуже багато! Всі вони мають як особливості, так і недоліки. Це потрібно враховувати. Не кожна програмаможе слугувати універсальною формою для здійснення поточного контролю рівня знань.

Комментариев нет:

Отправить комментарий