суббота, 12 апреля 2014 г.

День перший

День перший

Які питання тренінгу цікавлять мене найбільше?
  • Як створити власну колекцію закладок на сайти?
  • Створити документ для оцінювання навчальних потреб учнів;
  • Створити мережевий опитувальник для спілкування з учнями в Інтернеті;
  • Розробити форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи
Які питання можуть виявитися найскладнішими для мене?
  • Розробити форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
  • Я хочу створити мережевий опитувальник для спілкування з учнями в Інтернеті;
  • Я хочу створити та впровадити в своєму класі такі навчальні проекти, які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів.
  • Я хочу навчити учнів вести блоги та правильно їх використовувати.
Ознайомилася з сайтами допоміжних матеріалів для 
тренінгу
1.  Завантажила сайти з допоміжними ресурсами тренінгу 
•  http://educate.intel.com/ua/projectdesign- Створення 
ефективних проектів
•  http://educate.intel.com/ua/assessingprojects- 
Оцінювання проектів
 Переглянула основні розділи цих сайтів і з’ясувала, що  вони можуть бути мені корисними при створенні проекту (чудові зразки, є з чого брати приклад), оскільки відразу видно вимоги, які ставляться до проектів.
Дані сайти схожі тим, що в них йдеться про те, як створити ефективний, якісний проект. Відрізняються тим, що в першому ми бачимо результат, а в другому  - як правильно його створити, за якими критеріями його бдуть оцінювати. 
Ці сайти можуть сприяти самостійному навчанню на тренінгу та допомагати підвищувати свій професійний розвиток у майбутньому.
Результат роботи першого дня:


  • Ознайомилася з цілями та завданнями тренінгу;
  • Навчилася працювати з ресурсами тренінгу: посібником,
    • сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів,
      Електронним довідником;
  • Зареєструвалася на вікі-сайті програми та створила
    • персональну вікі-сторінку;
  • Створила власний блог;
  • Описала в блозі особисті думки та враження від процесу 
  • навчання за модулем.

2 комментария:

  1. Маша, скачайте посібник і прочитайте, що тут просЯть написати не про те, що зробили на занятті, а які цілі ви ставите на тренінгу, щоб краще краще використовувати ІКТ для навчання і оцінювання учнів

    ОтветитьУдалить