День перший
Які питання тренінгу цікавлять мене найбільше?
- Як створити власну колекцію закладок на сайти?
- Створити документ для оцінювання навчальних потреб учнів;
- Створити мережевий опитувальник для спілкування з учнями в Інтернеті;
- Розробити форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи
Які питання можуть виявитися найскладнішими для мене?
- Розробити форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
- Я хочу створити мережевий опитувальник для спілкування з учнями в Інтернеті;
- Я хочу створити та впровадити в своєму класі такі навчальні проекти, які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів.
- Я хочу навчити учнів вести блоги та правильно їх використовувати.
Ознайомилася з сайтами допоміжних матеріалів для
тренінгу
1. Завантажила сайти з допоміжними ресурсами тренінгу
• http://educate.intel.com/ua/projectdesign- Створення
ефективних проектів
• http://educate.intel.com/ua/assessingprojects-
Оцінювання проектів
Переглянула основні розділи цих сайтів і з’ясувала, що вони можуть бути мені корисними при створенні проекту (чудові зразки, є з чого брати приклад), оскільки відразу видно вимоги, які ставляться до проектів.
Дані сайти схожі тим, що в них йдеться про те, як створити ефективний, якісний проект. Відрізняються тим, що в першому ми бачимо результат, а в другому - як правильно його створити, за якими критеріями його бдуть оцінювати.
Ці сайти можуть сприяти самостійному навчанню на тренінгу та допомагати підвищувати свій професійний розвиток у майбутньому.
Результат роботи першого дня:
- Ознайомилася з цілями та завданнями тренінгу;
- Навчилася працювати з ресурсами тренінгу: посібником,
- сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів,
Електронним довідником;
- Зареєструвалася на вікі-сайті програми та створила
- персональну вікі-сторінку;
- Створила власний блог;
- Описала в блозі особисті думки та враження від процесу
- навчання за модулем.
Маша, скачайте посібник і прочитайте, що тут просЯть написати не про те, що зробили на занятті, а які цілі ви ставите на тренінгу, щоб краще краще використовувати ІКТ для навчання і оцінювання учнів
ОтветитьУдалитьУже исправила*)
Удалить